ثبت شرکت در روسیه

۱-گذرنامه سهامداران و یا سهامدار اسکن شده و این تصویر اسکن ارسال شود.
۲- جهت ثبت شرکت روسی در ۴۸ ساعت باید گذرنامه ترجمی رسمی شود و آدرس حقوقی خریداری شده و اساسنامه و مدارک لازم آماده شود.
۳-حاضر شدن شما در مسکو و به دفتر اسناد رسمی باید بروید و مدارک را امضا کنید و در ادامه باید به اداره مالیات برای تحویل مدارک در یک روز بروید.
۴- شما می توانید در این روز صبح تشریف آورده و پس از مراجعه به دفتر اسناد رسمی و اداره مالیات، بعد از ظهر همین روز به کشور بازگردید
۵- پس از گذشت ۷ روز از تحویل مدارک به اداره مالیت، شرکت شما ثبت شده و کلیه مدارک شرکت توسط ما از اداره مالیت دریافت خواهد شد.
۶-کد اقتصادی و مالیاتی را دریافت و مهر را برای شرکت آماده می‌کنید.
۷- حضور مجدد شما در مسکو برای افتتاح حساب به بانک مراجعه کنید.

انواع شرکت در کشور روسیه

-شرکت با مسئولیت محدود
-شرکت‌های سهامی
-شرکت‌های تضامنی

شرکتهای مسئولیت محدود:

این شرکت حداکثر می‌تواند تا ۵۰ سهامدار داشته باشد که هر کدام حداقل تا ۱۰۰۰۰ روبل روسیه باید سهم پرداخت نمایند. و از این ۱۰۰۰۰ روبل نیمی در هنگام ثبت نام و نیمی دیگر سه ماه از ثبت شرکت پرداخت می شود و این نوع شرکت در کسب و کار میان مردم روسیه بسیار محبوب‌تر از شرکت‌های دیگر است. رضایت تمام سهامداران برای اینکه اگر هر یک از سهامداران شرکت را ترک نموده و دیگر مایل به همکاری با شرکت نباشند، الزامی می‌باشد. تصمیمات روزانه توسط مدیر عامل شرکت با مسئولیت محدود گرفته می‌شود البته در موارد خاص توسط هیئت مدیره و کمیته اجرایی ممکن تعیین گردد البته همه‌ی تصمیمات مهم در شرکت های با مسئولیت محدود در روسیه در نهاد مجمع عمومی شرکت گرفته می شود.زمان لازم برای ثبت ۲ هفته می‌باشد.اصل پاسپورت مهمترین مدرک است.

شرکت‌های سهامی:

برای سرمایه گذاری‌های بزرگ باید از دو نوع شرکت سهامی باز و شرکت سهامی بسته روسیه استفاده کنیم. شرکت سهامی باز روسیه سهام آزادانه به عموم مردم فروخته می شود که حداقل سرمایه ی مورد نیاز برای خرید سهام ۱۰۰۰۰۰روبل می باشد و در شرکت سهامی بسته روسیه سهام تنها میان سهامداران در شرکت می باشد و حداقل سرمایه ی مورد نیاز ۱۰۰۰۰۰ روبل می باشد .

شرکت های تضامنی:

وقتی دو یا چند متقاضی تصمیم می‌گیرند یک شرکت تاسیس کنند با همکاری هم شرکت تضامنی تشکیل می‌دهند اما باید بدانید در شرکت تضامنی هر یک از افراد سهامدار در شرکت به میزان کل بدهی های شرکت متعهد می باشد. مردم کشورها بیشتر به شرکت‌های تضامنی نسبت به سایر شرکت‌های دیگر اعتماد دارند به دلیل اینکه اگر بدهی داشته باشند می‌توانند جهت گرفتن بدهی به شرکا مراجعه کنند. ولی در کل مسئولیت افراد در این شرکت نسبت به شرکت‌های دیگر بیشتر است.

افتتاح حساب بانکی ثبت شرکت در روسیه

– افتتاح حساب در بانک میر بیزینس (۲ ارز: روبل و یورو)
– افتتاح حساب در بانک فرست چک راشن (۵ ارز: روبل، یورو، دلار، یوان و ین)
– افتتاح حساب شخصی برای مدیر عامل شرکت در یک بانک روس
– اعلام شماره حساب های بانکی به حوزه مالیاتی مربوطه
– پرداخت کلیه هزینه های محضر و برابر اصل و… (به جز واریزی به حساب خودتان) بر عهده ماست.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در روسیه